Pluggis

2010-03-12 @ 19:37:08



Sitter i skolan än, en fradagkväll o klockan har passerat 19 för en stund sedan. Hohojaja.. denna veckan har de verkligen spenderats tid på skolan. Hemma sena kvällar, de flesta dagar, men de gör absolut inget, jag gillar de. Har ju ändå inget bättre för mej. O de är ju egentligen anledningen till varför jag är här o inte nere i skåne. För att utbildas o lära.. för att få saker gjorda. Så jag gnäller inte..

o imorn blir de nog en tur hit igen för att fota i studion.

Nu dock får de nog bli hemgång... hinner jag iväg innan kl 20 kanske jag hinner inom coop för att handla hårfärg. Ser ju bedrövlig ut i håret, muhahah...  förändring var de ju, yes, haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0