Gnäll på hög nivå

2010-03-16 @ 23:29:13
66 dagar kvar på skolan.. med lov o helger.. ja, N håller räkningen o kommer med rapporter till mej emellanåt. Jag tacka o tar emot o får panik för som sagt hinner jag inte med så mkt annat nu än att stressa ihjäl på allt som måste göras.

Skicka änntligen in mina biologifrågor idag, meddela läraren o fråga om de verkligen stämde med fråga 1-15 på första sidan o 31-40 på andra. O de stämde INTE för självklart räknar ingen så, självklart fattades EN HEL SIDA med frågor, gaaaaaaaah, alltså är jag visst inte färdig med de där jävla frågorna utan måste hämta de saknade pappert imorn, för ja.. läraren hade ju förstås inte med de idag.. såå.. va fan.. de tar ju aldrig slut. Snacka om att jag sjönk djupt under marken... snacka om att de känns som om någon fyller igen ett hål med fullt av jord över mej.. snacka om att de är svårt att andas.. jag går fan i en dimma nu...

För självklart slutar de ju inte där.. självklar fortsätter nästa lärare att tjata... kyrkprojektet.. där både text o bild går till tryckning innan påsk. Texten bör lämnas in för granskning.. men jag kan inte skriva förän bilden är klar, vilken jag aldrig blir nöjd med, vilken aldrig blir som jag vill.. jävlasatansjävlaskit... satt i bibblan största delen av dagen. Men självklart får man inte sitta själv.. får man inte sin lugn o ro man önskar o behöver.. självklart kommer så mkt annat upp under tiden. Som affischerna till en mässa i gbg, helt plötsligt skulle dem skickas o helt plötsligt är de bara jag som har adressen o allt måste gå genom mej. Kul, jag vill hjälpa till o vara med.. men jag har ju inte tiden just nu. Jag blir galen..

[gnäll gnäll gnäll gnäll gnäll..]

O mitt i allt gnäll kom saknaden av mormor. Jag hörde en låt i förmiddags som fick tankarna att gå till henne. Senare på dagen kom tankarna på påsken att påminna mej om att detta blir första påsken utan henne. Jag saknar henne så att de gör ont..

Efter timmar av arbete i bibblan gick jag hem, tog jag ut pengar o råka trycka en nolla mer än tänkt o fick på så sätt ut alldeles för mkt kontanter.. fan, nu kommer jag säkerligen slösa bort dem på onytta. Gick till affären o köpte choklad o tidning för att trösta mej med. Dock blev de en krock med chokladen o träniongstipsen för drömkroppen. Blev så trött att jag somna..

Vakna typ nyss med missade samtal o lika lång todo-lista som förut.. damn. Imorn blir de straff med alarm kl 4, morgonpromenad, skolarbete, skola, promenad o skolarbete innan räkfesten på kvällen..

Mkt gnäll här, likså i skolan (från andra) så man kan ju inte annat än att bli trött.. flåt.. GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0