Annat än gnäll

2010-03-30 @ 00:15:09


jag                                                 ♥ solen                                      slappekläder för promenad


jag ♥ även mina blå skor o randiga strumpor..                                    blå kvällshimmel efter grå dag =)


najs att isen smälter..


påväg upp för berget..



staden                                                                    hamnen


solen                                                                      månen


jag kan mer än gnälla o jag gör faktiskt nåt åt de. fredag, lördag, söndag o idag.. alla dagar jag jag gjort situps o gått promenader. idag frågade jag till o med E om jag inte kunne få följa med henne o R till gymmet nån dag. mhm redan imorgon sa E... får se om jag hinner.. jag tror nämligen de slutar innan mej o jag har en del att fixa innan jag åker. men annars finns de inga undanflyckter längre. snön är som sagt nästan borta nu.. o mina lovord i vintras var ju att ta tag i allt på riktigt när den var borta. kan väl få skylla lite på körtelfebern att jag vatt så slö som jag varit.. men nu.. är de andra bullar som gäller.. i promise ;)


Kommentarer
Postat av: Amelie

Åh, tack så jättemycket :) Vilka härliga bilder! Var är det ngnstans?

2010-03-30 @ 00:54:20
URL: http://amelielivingmylife.blogg.se/
Postat av: Amelie

Såg nu att du oxå hade sökt till Malmö! Vad roligt :) Jag har sökt till fastighetsmäklarprogrammet, vad har du sökt?

2010-03-30 @ 00:55:39
URL: http://amelielivingmylife.blogg.se/
Postat av: Dennis

Nya bilder på dej hjärtat! Blir jag glad o klarar denna dag med=)

Puss! ha en bra dag

2010-03-30 @ 07:53:13
Postat av: LaLizita

Nej nu finns det inga undanflykter, inga bortförklaringar.. Jag ska minsann till gymmet ikväll, jag SKA. Hade helst velat gå nu men vill inte vara där mellan 16-19 då det är en massa folk där då efter jobbet.. Men det är svårare att gå sen eftersom man hunnit säcka ihop då..



Hittade dig på Bloglovin nu! Trodde inte du hade det eftersom jag inte hittade nån länk här på bloggen. Mitt problem är att jag har en tendens att "glömma bort" o kika in på de bloggarna som jag inte prenumererar på.. Dem kommer liksom i andra hand..



Trevlig kväll!

2010-03-30 @ 16:39:11
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0