Let's talk about the future..

2010-03-26 @ 19:52:52
Webbdesign igår o idag o som det ser ut på schemat för tillfället var det den sista gången idag. Buhu... Vill lära mer. Har vatt kul o jag har lärt mej en del.. men jag vill lära meeeeeeeeeeeeer.

Sidorna vi jobbat med har tyvärr legat på skolans lokala server så de är tyvärr inget jag kan länka till o visa. O att starta upp en ny just nu tror jag inte de är frågan om för min del. Inte nu iaf.. Dock borde jag göra om designen här, för jag är inte nöjd. Gillar stilrent med inte allt för mkt detaljer.. men lite roligare kunne de ju sett ut. En dag mina vänner... en vacker dag ;)

Visst har jag lärt mej en del här uppe dessa två terminer, men jag önskra de vatt mer grafiskt o mindre allmänna ämnen. Känns lixom som om de är bortslösad tid för min del.. när jag lixom vill lära mej så mkt annat inom grafisk. Menmen så är ju programmet.. jag borde tänkt på de.. samtidigt som jag inte riktigt hade föreställt mej de så här.. dock får jag väl vara tacksam för de lilla grafiska jag har. Japp.. tack för de televerket =P

O hoppas hoppas som sagt att jag kommer in på mina kurser jag sökt... inte för att jag är hundra på dem än. Att jag riktigt vet vad jag vill... men de hade vatt roligare än att jobba på jobbet jag inte utvecklas mer på. villintetillbaxvillinte..



Men att få jobba med nåt sånt här som bilden ovan, att få skapa i bild.. hade inte vatt helt fel. Men ritkigt vad o hur vet jag inte ritkigt än. Om jag vill vara den som tar bilden, eller den som sätter ihop sidan eller annat får vi se.. Dock känns de som om alla sysslar med sånt nuförtiden. Men jag vill lixom bli proffs =P

I helgen blir de iaf till att jobba med en affisch för skolans öppna hus. Kul or not.. i dont know, problemet är lixom att min kreativitet legat på minus ett bra tag nu.. ser dock fram emot att hitta den ganska snart igen =P

____________________

Ps:
Bilden kommer härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0