2,5 mils cykeltur

2010-05-03 @ 22:24:04

Man kan kanske fortfarande undra om jag inte slått mitt huvud iaf...

Idag efter skolan tog jag nämligen min cykel o cykla till Fjällbacka. Fint väder lixom. O jag har inte använt min cykel sen jag flytta upp hit (vilket betyder att jag typ inte cyklat sen i somras). Hah.. så idag i de fina vädert tog jag mig en tur på över 2,5 mil. Hahaha.. kunna jag lixom inte börjat lite mjukare? En liten kortare sträcka? O inte på en 70 väg med både berg o dalar. Genom skog med björkar då jag även idag glömt ta allergitabletterna. Gaaaaaaaaaah. O vatten eller nåt annat att dricka hade jag ju inte heller. O solen stod lixom på o de var motvind på vägen hem o mitt knä gjorde ont. Kan nog inte påstå att jag varit så lycklig av att få se Grebbe igen. Hahah.. Fjälbacka såg jag knappt något av. För jag blev som sagt törstig o insåg inte förän jag var framme att de var motvint hem. Så innan jag hann svimma vände jag på cykeln o cykla tillbax. Röd i fejan när jag kom hem hoppades jag på att de va solen som gett mig färgen o inte bara min dåliga kondis. Men nu lite senare tror jag nog de va båda delarna. Damn hann inte ta nån speciella bilder. Våga inte stanna på vägen fler gånger efter att en lastbil tutat på mej utanför fjällbacka då jag lixom skulle fota skylten, som dokumetation. Okej stanna två gånger till för att snyta mej (jävla björkpollen), men våga inte mer än så.. hahah.. dumma mej, men fy va glad jag är att ha fått röra på mej idag. Woho. Sängen nu, kanske skyltbilderna imorn, orkar inte nu. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0