Ä L S K A R . .

2010-05-29 @ 14:41:14


Sitter ensam hemma hos bebi. Han är nämligen ute me grabbarna o fixar dricka o mat till deras grillkväll. Jag stanna hemma o lekte hemmafru. Har bäddat, diskat o plockat undan. Ja de hela va ju mitt eget föslag för att jag inte skulle behöva stressa me dusch, sminkning o påklädning för att dom skulle till systemet som stängde kl 14.

Solen skiner utanför. Till o med sol på balkongen men de blåser sååå.. iaf här, på 3e våningen. Bebi ringde precis o sa att grabbarna skulle ta en öl i västra hamnen o att han skulle köra dom hem så fort de var färdiga. Tycker han kan komma nu VI TVÅ kan gå ut o mysa i solen... innan jag åker till Trelle. För de är grabbkväll ikväll o jag ska kanske möta upp marta i Trelle för partykväll. Får se.. om jag lyckas dölja mitt feta munsår först. Alla påstår att de inte syns, att ingen bryr sej.. jag bryr mej nästan inte om vad andra säger/tycker/ser... för JAG ser o KÄNNER. Känner mej ÄCKLIG. Suck.

De är de som känns som räknas.. inget annat..

Just  nu står TVn på o visar nån svensk film i skärgården. En känsla av saknad jag inte trodde skulle infinna sig så snabbt dök upp.. o jag måste säga att jag saknar naturen på västkusten. Men jag älskar att vara här där jag är nu. Jag älskar Malmö som jag förut inte gjort. O jag älskar alla nära o kära jag har omkring mej nu igen.

Ä L S K A R...  j a g  Ä L S K A R!!!

I onsdags var de möte/utbildning med jobb o sen träff med kusin. O senare iväg till hennes föräldrar för god middag. Moster o familj ♥. Kvällen tillbringades hos mamma o pappa. På torsdagen bar det av till Anna o busIsabell på 14 månader. Blev en heldag hemma hos dem, underbart. Favvis tittade oxå förbi en sväng. O igår var de jobb, 7.30-16.00 o efter de direkt hem för att byta om o sen in till Malmö o bebi. Åt god middag o drack vin, mös o hade det trevligt. Så ja.. nu sitter jag lixom här, dagen efter o solen skiner utanför o jag tänker göra ett nytt försök på balkongen..

PUSS and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0