De är så jävla synd om mej..

2010-05-15 @ 17:59:00

Satansjävlaskit.. ja jag kommer svära så att tungan svartnar o tycka så jävla synd om mej själv fram tills mitt internet funkar normalt igen.

i-landsproblem, maybe..

jag kan ju varken lyssna på musik eller kolla youtubeklipp eller liknande med denna jävla seghastigheten.. buhu buhu buhu..

..ja jag tror lixom jag dör så synd de är om mej.

Inte normalt att leva såhär.. med att bara behöva vänta o vänta o vänta.. minuter, halvtimmar o timmar. DAMN!


Kommentarer
Postat av: dennis

Allt kretsar inte runt internet hjärtata hahaah!

2010-05-15 @ 23:59:29
Postat av: Lajl

Ah du... kanske inte allt men mkt =P

Hahaha.. ironi hjärtat ironi, samtidigt som det är rätt surt när jag är beroende av de i samband med skolarbetet o redovisningen imorgon.

2010-05-16 @ 14:35:54
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: dennis

Lööööööve

2010-05-16 @ 16:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0