Fredag, efter avslutningen

2010-05-24 @ 23:25:29

Efter skolan kom bebi med flyttbilen. Med hela helgen på oss att packa tog vi de lugnt. Koka kaffe, handla mat, gick till systemet o satte oss på en brygga i solskenet. Najs najs najs najs x 10 000.. räcker inte ens som sammanfattning ;)


Självklart var vi tvunga att känna på vattnet...


Woohoo!!!


Spexigt


Love love love..


Snygga killen





Bebi fick i uppdrag att lägga flaskorna på kylning (i vattnet, men så jätte kalla blev dem inte)


Kaffe, öl o annat smått o gott


Provsmaka nytt..


Mix


Puckelrygg?


Puss mitt finaste ♥


Tappade min jävla lins, i havet, morr. IGEN lixom.. inte samma utan ny.. men lixom två stycken nu inom en vecka. Dyrt! (de var ju nya o jag har ju inte samma styrka på både ögonen) o jävligt störig avslutning på en jätte härlig eftermiddag/kväll.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka fina bilder!! Men åh vad dumt med linsen. Jag har haft linser i 13 år men tror bara jag tappat en lins EN gång. *peppar peppar* Vilken otur du har!!



Tack för kommentarerna.. : ) Leo-klänningen kostar bara 149 spänn och den satt jättebra på mig! (tyckte jag, ehum) Vill ha vill ha. Och jeansshortsen också. 99 spänn. Har fan aldrig kunnat ha jeansshorts. Älska stretch! Varför har de inte kommit på detta tidigare? Men har som sagt noll kronor... bu. Ska kolla om de finns på nätet, då beställer jag fan hem dem på kontot.. klänningen ligger risigt till den också.. ah!



Puss på dig! Idag lämnar jag skåne och åker hem till min älskade KATT!!! Saknaaaa!!

2010-05-25 @ 13:34:43
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0