Inget papper..

2010-05-12 @ 14:37:26


Förra året blommade det fint vid denna tiden..

Idag är de molnigt här o jag har hört att de har haft värsta ovädert hemma i skåne, spöregn och åska. Tur inte vi har.. men jag vill ju ha sol nu, eller iaf imorgon, när jag får mina gäster hit.. vill jag ju visa staden i sol.. vill jag att vi ska promenera längst kusten o bara njuta, fika utomhus och grilla. Glassa i solen.. yes, come on... kom fram tills imorn. De blir ju så mkt lättare/trevligare då.

Minigolfa vill jag oxå.. de har en fin bana här.. o jag vill ha provat den innan jag flyttar här ifrån.

Sitter för tillfället i datorsalen med S, var tänkt att vi skulle screentrycka.. men jag vet i fan var M tagit vägen, hon lovade ju att ha förberett ramarna till oss.. men jag hittar inga.. damn. Träläraren har ju till o med lämnat en ny tröja nu som jag ska trycka RÄTT på... men ja så länge sitter jag här.. (fast jag borde vara hemma o städa inför imorn). 

Hamna på en blogg som visade klipp för PS CS5... wow säger jag bara.. vilka finesser, vilka underverk. S o jag är helt impade.. tappade hakan minst 5 gånger o vi bara måste ha de.

Gaaah inte ens nåt papper i skrivaren finns de här. Vilket får mej att tänka på att jag måste köpa toapapper på vägen hem.. muhahha..

Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

sv: Visst är det coolt?!

2010-05-12 @ 15:55:39
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0