Jag tror de är lagligt.. (att gå till skolan även med skitt hår)

2010-05-18 @ 08:01:13

Igår tänkte jag påbörja min flyttpackning. Men som med allt där ordet packning ingår är jag jävligt kass så de blev inget av de. Förutom att jag tog ner en av mina tavlor o ersatte med hennes. Men annars.. gick de åt hell..

var för trött o somna.

Men om jag blir så mkt piggare av all min sömn kan ju diskuteras. Jag tror nästan den ger motverkat resultat. Hah. Blir typ bara segare...

Men på senaste har jag inte haft nån val. Jag har inte kunnat väla på att vara vaken eller ej. Jag har lixom bara somnat. Bums.

Idag är jag typ lika seg o har inte orkat tvätthåret fast jag kanske borde. Får gå till skolan med fett hår. Men vem bryr sej egentligen. Snart är de slut här o jag flyttar härifårn. Som om nu fett hår skulle vara så stort.. finns ju massor på skolan som inte bryr sej ett skit. Inyte för att jag vill vara en av dem.. men ja.. jag måste sänka mina måsten o krav på hur allt ska vara. Jag menar tror inte läraren skickar hem mej för att jag inte duschat håret på sen i söndags. =P

Idag fortsätter våra redovisningar i TEMAT.. jag redovisa igår.. vilket kändes jävligt skönt. En hel del klydd i förberedelserna.. men sen gick de bra.. o jag tror de lyssna.. två som kom fram till mej efter för att diskureta lite mer.. dessutom var själva redovisningen så avslappnad så jag kunne skämta lite o vara mej själv. Sånt gillas.. iaf av mej. Muhahha..

Skönt att ha de gjort iaf. Nu är de inga fler arbete kvar så allt jaser fram emot nu är att bebi är här om 3 dagar o då kan jag pussa på honom hur mkt jag vill.. WOHO!!!! Underbart!!

Underbart även för mej som alltid klarat mej ensam att ha någon som pushar på. Nån att göra allt de där jag annars skjuter upp tillsammans med nån annan. Najsnajsnajs. Nya livet börjar nästa vecka o de ska bli sååååååå mkt bättre o jag kommer inte undan ;)

Förresten var de en hel del hemmifrån som gilla min fb-status gällande att jag snart var skånebo igen.. de får en ju bara att må ännu bättre, att känna sej välkommen tillbaka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0