Mörka (mobil)bilder i varmt väder

2010-05-19 @ 23:33:40



De börjar verkligen bli grönt nu... bara de senaste dagarna har de exploderat i grönska. Därmed allt kli i ögon o näsa. Hittade ett apotekspapper (i min städflytt jag nu tagit mej an), där de stod hur många uttag jag hade kvar på mina mediciner. O snacka om att jag blev förvånad när jag såg att jag både hade nässpray o ögondroppar (för allergi) kvar på reseptet från förra våren. Trodde jag va tvungen att kontakta min läkare igen.. men nedå.. de ligger ju där.. o väntar på mej.. på apoteket. Dock finns de ju inget apotek här.. utan då får jag ta mej till Tanum (inte alls långt) men bussen.. går ju inte allt för ofta, vilket blir mkt tid för litet besök. Orkar inte. Inte cykla heller.. för jag kan som sagt inte andas o mitt knä gör fortfarande ont. O jag gnäller visst hela tiden. Men ni fattar.. en del saker blir jobbigare än vad de egentligen är. Eller nåt... o jag måste ju fortsätta med packningen...


Hjärta av vatten på min diskbänk, som jag såg då jag skulle koka kaffe. Givetvis mms:a jag de till bebi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0