Screentryck(-fel)

2010-05-07 @ 19:25:42





Muhahaha... ser ni.. ser ni felet? Den första är min o den andra är en lärares. Dock är de jag som gjort båda. Ordblind (/fingersnabb) som jag är såg jag aldrig att jag råkat kasta om bokstäverna i smiles o tydligen såg ingen annan det heller förän det var försent. Alla kolla mitt tryck.. läraren oxå o gillade de tydligen så mkt att han slängde av tröjan för tryckning. Dock kom F försent o undra vad simles betydde? Gaaaaaaaaaaaaaah.. jag som va så glad att de inte blivit nåt kladd.. att den blev så fin (de suddiga, den dåliga bilden är ju för att de är min mobilkamera de är fel på) o nästintill perfekt. Skämdes men svor åt att ingen annan kunnat se de innan. Morr. Hahah. Menmen man skrattar ju o de är ju ett orginal av inget annat slag. Min egen tröja tryckte jag efter o hade därför hunnit rätta till. Jajaj läraren kommer upp med en ny tröja på måndag o då ska han få den rätt.  I hope.. haha..

Screentryck idag alltså (kul som fan) o här kommer lite fler bilder (med fattiga mobilkameran)


Mina tryck..


Testbit som blev så bra så jag tänkt sy kökshanduk av de..


Lauris T-shirt på G


Fridas


Fridas


Ramarna


På tork i torkskåpet

 
Säbähs (kladd)


Såhär sprang jag runt hela dagen, i förkläde..


En annan kladd av mej


Rebeccas lady.. (kladd)


Hägning på tork


Carros kladd o mina skor =P


Mina skor som håller på att förfalla =(


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson

Vad bra din egen tröja blev :D var det svart tryck?? (svårt å se på bilden) va grymt skoj å se hur det gick för er idag när jag kom upp där! hihi

2010-05-07 @ 20:47:55
URL: http://plingiblicken.webblogg.se/
Postat av: Miche

SV: Hon är världens coolaste Mormor!!

2010-05-08 @ 01:08:05
URL: http://michelandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0