Skål!

2010-05-18 @ 20:38:59



Skål, i helgen för att familjen var här o till helgen för att bebi kommer!!!! Även för att jag klara mitt jävla biologiprov som tyngt mej hela våren, för de fina vädert o för att jag äntligen klippt bort sista biten av min blå tånagel som jag fick på julafton förra året då jag stuka den fördärvad, sååå.... S K Å L ! ! !

Ps: Umgås endast med de personer som får dej att må bra, de andra är inte värt de!

Jag säger att jag längtar hem, till dem som finns där.. o de gör jag ju... men jag kommer sakna vissa här o de finns ju faktist dem hemma oxå, som jag gärna undviker o nu har lärt mej, inte beryder någonting. Så snälla ni.. glöm inte.. DU är värd så mkt mer än dem som får dej att må dåligt! O glöm aldrig att TRO på dej själv! DU kan om DU vill!!! DU lyckas om DU kämpar!! O DU är bäst som bara DU är!!!

Kommentarer
Postat av: mannen

Visa ord från dej hjärtat=)

2010-05-19 @ 12:48:57
Postat av: Ida

Ah. Fattafatta. : D Har du provat nya Bacardi Breezer Tropical Mango? Den är sjuuukt god : ) Smakade av en polare som hade med sig hit när jag hade fest. Jag har fan inte varit på systemet på hela det här året. I'm serious. Herregud!

2010-05-19 @ 16:46:21
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Miche

SV: Jag vet. Jag är ganska cool =)

2010-05-19 @ 17:10:51
URL: http://michelandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0