Smällar man får ta med de bra

2010-05-01 @ 13:56:24


pic. weheartit

När jag vakna imorse (hade ställt klockan tidigt för att ta en morgonpromenad o inte bara sova bort dagen) var de molnigt. Vilade därför bort några timmar tills jag såg att molnen lättade. Gick ut på promenad vid 12.30 o guuu vad det blåste. Fan det va inte ens lite skönt att vara ute, inte alls. Nu därmeot är himlen klarblå o solen skiner för fullt.. men.... blåsten är kvar.

Hatar blåst. De kvittar lixom hur mkt solen skiner så är de jobbigt att få vinden i ögonen så att man knappt kan se för tårarna som rinner. O andningen blir svår. Iaf för mej.. iaf idag.. då jag glömt att ta mina pollentabletter o jag gick förbi minst femtusen björkar som slagit ut. Gaaah. Svitt blir man oxå.. för att det lixom både är kallt o varm o det på nåt sätt blåser igenom en.. vill inte gnälla.. men jag gillar de lixom INTE!

Älskar att bo vid havet.. har bott i hela mitt liv o hade inte kunnat bo nån annanstans. Men med havet kommer vinden o de är smällar man får ta.. tydligen =P


Kommentarer
Postat av: Ida

Just för det där onödiga ätandet är det ju bra (att inte ha), men det är ju inte bra att inte ha mat när man MÅSTE äta.. det har blivit lixom "ett mål om dagen" - fast man borde äta typ 5 ggr om dagen.. frukt och grönsaker ser man ju inte röken av och jag är SÅ sugen på just det! Damn. Igår kändes det jättedumt, att inte kunna ta med nåt att grilla på valborg som alla andra, men de bjöd mig så det var inget synd om mig alls igår! Och idag får jag äta choklad och korvstroganoffrester, haha.. ^^



Massa kramar tillbaka.. ♥

2010-05-01 @ 14:11:41
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0