Trycker på ♥-GiLLAR-knappen

2010-05-16 @ 22:59:54
Måste säga att jag gillar min egen FB-status:

"Muhaha.. har vatt så jävla snygg idag.. säkerligen för den sköna skönhetssömnen inatt o för att jag fått umgås med världens bästa hela helgen ♥ ja då mår man fanimej bra, vilket resulterar i snygghet ;)..."

Ja fy fan va jag är snygg o ironin ligger verkligen på topp precis som sanningen.. hahah.

"..o OM EN VECKA ÄR JAG SKÅNEBO IGEN!!"




Idag kände de inte igen mej för att jag såg annorlunda ut (läs snygg) o igår tappade jag min lins under minigolfrundan vilket gjorde att jag fick spela med ett öga de två sista hålen. Hahahha... såg de som omöjligt o ville ge upp.. sa att de lika bra kunne skriva 10 slag på  mej, men syster tyckte de räckte med ett B. B som i blind. Sista o svåraste hålet slog jag däremot bäst av alla, med endast två slag. Då som vissa andra hål påstod syster att jag säkerligen tjuvtränat innan.. vilket jag inte hade men nästan trodde på tillslut, då jag faktiskt överraska mej själv med att vara jävligt bra, vilket inte händer allt för ofta, muhaha.. =P



Maten i helgen har varit underbar... precis som sällskapet ♥

Kommentarer
Postat av: mannen

http://video.se.msn.com/watch/video/12-aringen-alla-pratar-om/6f541nht

2010-05-17 @ 10:28:34
Postat av: mannen

http://video.se.msn.com/watch/video/12-aringen-alla-pratar-om/6f541nht

2010-05-17 @ 10:39:40
Postat av: Ida

Sommarvärme hos er också minsann? : )



Jodå, där är bästa klänningen! Gravid-klänningen, hahaha! Flätan brukade jag göra själv förut men det blev så ojämnt och krångligt, nu är det en fuskfläta/hårband från HM! De reade ut dem för tjugo spänn styck förra veckan och jag hade en HM-check då.. wohoo : )



Jodå, det är samma Ingrid, men hon bor hemma fortfarande, så hundarna stannar hemma med resten av familjen medan hon bor i min lägenhet! : )

2010-05-17 @ 10:53:28
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

...och ja, vi får väl se om det blir nån plåtning! Han har en bröllopssida också; weddingbytomas.se. Så kul att ha blivit tillfrågad! Men fattar inte hur jag ska få med mig kläder, min packning är alltid alldeles för tung när jag åker ner - UTAN plåtning! Herreguuud.. "Haha, då kan vi plåta naket", sa han, men näääähh : )

2010-05-17 @ 10:55:30
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: dennis

En gammal goding=)



http://www.youtube.com/watch?v=OMw0LtYpqDQ

2010-05-17 @ 14:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0