Allt kan ändras

2010-11-17 @ 09:21:44


3 färger. Eller 6? Råttfärgat/grått, brun/rött, svart/brunt..

Hade nog vatt lämpligt att springa inom H&M o köpa hårfärg efter jag varit o frukostfikat hos morfar. Ja jag ska nämligen strax iväg.. hem till morfar tillsammans med bror. Hade tänkt ta mej en promenad dit, men det regnar ute o då känns de genast som en sämre ideé. Åker nog med bror istället.

Ja du hittar alltid bortförklaringar din feta jävul..

Japp, jag är i trelle nu, vaknade upp tidigt imorse o förstod verkligen inte var jag var nånstans, ensam i en trång säng.. lixom hjälp, var är bebi?!?!? 

Var tänkt att träffa favvis i idag.. nu är de dock inte lika säkert längre.. hon hade visst inte sovit så bra inatt. Men jag ger henne förmiddagen på sej.. sen vill jag SES!!! Hah. Synd på vädert bara.. vi skulle ju utflykta idag.

Menmen... allt kan ändras...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0