Fredagsmys...

2010-11-12 @ 21:57:06

pic. me (o ja, jag har en finne på kinden som jag inte orkar photoshop:a bort)

O fredagsmys med kyckling blev det. Kycklingfilee, egengjorda potatisklyftor, bearnaise med vitlökssmak o sallad. So fucking smashing jävla übergott.

Ja efter filmen (som jag somna till) drog vi ner till stan. Jag lämnde tillbaka min grå tröja jag köpte i onsdags på H&M. Sen gick vi till lindex där en tant först satte sig på golvet, sen la sig ner o sen.. ja jag vet inte vad som hände sedan.. vakten kom iaf o efter de ambulansen. Vi gick o fika smoothies o sen inom på lagerhouse o köpte saker till badrummet.

(Bebi träffade förresten hyresvärden i trapphuset i förmiddags, tydligen ska de kanske inte alls renovera lägenheten.. tydligen behövdes det inte alls. Vadå lixom... klart de behövs, klart vi vill.. klart dem borde.. men tydligen inte. Inte lika säkert. NY LÄGENHET, GE OSS!!)

Drog till systemet innan vi gick hem. Handlade vin till kycklingen ikväll o inflyttningsfesten imorn.

Hahah ja o nu sitter vi här o kollar idol o är lite smålulliga... längesedan jag var det. Skönt.

Fast nu är det visst paus o vi kickar musik.

Repeat låten: Fred Åkerström - Jag ger dig min morgon (för vi kollade Torsk på Tallin igår o den är så jävla bra, låten alltså, INTE filmen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0