Hur ska jag överleva vintern?

2010-11-09 @ 18:48:46


Hade glömt jag ägde de där randiga tightsen men ja de kvittar för jag gillar dem inte, därför blev de ist svarta jeans o den svartvita tröjan som jag oxå glömt jag hade, hah.

Uhhh så mätt.. så mätt efter en någorlunda hälsosam måltid. Spenat, lax, sallad, o pasta. Men även de kan man ju äta för mkt av.

Är väldigt bra på att påpeka vad bebi ska äta o inte äta. Dock vet jag ju att jag inte är spec bra själv. Men de är ju lättare.. eller hur, alltid lättare med nån annan.. Suck.

Har frysit hela dagen. Har frysit sååå de senaste dagarna.. innomhus. Jag fryser så jag tuppar av. Fryser så att jag skakar o är tvungen att lägga mej ner under femtusen täcke.. o sen bara zzzzz... så sover jag. Sover av utmattning av allt de kalla som nåt min kropp. O jag undrar hur jag ska överleva vintern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0