Prositiva L säger: Väck mej när snön försvunnit!

2010-11-25 @ 17:48:08

Två varv i parken är väl bättre än inget alls.. muhaha.. man får ju se de positiva i det hela. Dock har jag väldigt väldigt svårt att se något positivt i vintern o snön. VAD ÄR MENINGEN? Efter alla mina år på jorden har jag lixom fortfarande inte förstått det... NÅGON SOM VET?  

Kom iaf på en bra sak att önska mej av tomten.. nämligen ett par vinterbyxor/termobyxor/tjockbyxor. Användbart till både promenaderna o jobb då jag är trött på att frysa.

Skorna jag har nu är bra, de läcker inte in som alla mina andra skor gjort. Dock får jag fortfarande skoskav. Gaah.

Jackan är oxå bra, fast den är ful. Den är jättebra tex med de stora fickorna som man får plats med både det ena o andra i. O så är den ju lång. Bra för rumpan o benen. Att de däremot ser ut som om man har taxben är ju en helt annan sak. O så är den ju stor.. jättestor.. o därför får jag ju plats med massor av tröjor under nu när den inte är så tjock.. så massor av tröjor medans jag fortfarande kan röra mej är väl ett plus det me? Woho.. typ..

Väck mej när snön försvunnit..

Kommentarer
Postat av: favvis

Ah.. orka bry sig om man är snygg eller ej. Det är för fan apkallt! Jag har köpt fula Maxi-stövlar så jag inte ska frysa ihjäl om tårna när jag är ute med dogsen.



Jag behöver ny jacka.. Buhu.. Min är gammal och tunn..

2010-11-25 @ 19:54:27
URL: http://www.favvis.blogspot.com
Postat av: Lajl

Nej men de är ju de jag säger... bryr mej inte så mkt längre.. bara man är varm.

Men hatar snön ändå.

2010-11-25 @ 20:04:47
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi kan gå i ide ihop!! Min jacka är från 2003 och jag vill ha en ny kortare men jag ÄLSKAR faktiskt det faktum att den är lång och går till knäna....

2010-11-26 @ 20:39:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0