Så mycket bättre

2010-11-15 @ 16:08:02

Plastblomma o massa av papper o brev som jag nu till o med lagt finare än vad det brukar vara



Köpte blommorna på Netto.. vill vi ha finare sen får vi fixa det.



Vet inte varför upplösningen på bilderna försämras så mkt när jag sparat dem. Damn.. jag har ju lixom lärt mej ett mkt bättre sätt, men de funkar visst inte.. nu.

Menmen här är förvanlingen, ehh förändringen o det blev ju såååå mkt bättre tycker jag. Ja jag kan till o med påstå att de är ännu bättre IRL. Woho vad glad jag blir. För det blir man ju.. av växter.

Hoppas bebi oxå gillar det o att det inte är för "tjej-igt"

O min köttfärsås, woho den blev ju så mkt bättre än jag ens hade vågat föreställa mej.

Hoppas bebi oxå gillar den, för där blev massa över så det finns både för honom när han kommer hem o imorn att ha med på jobbet =)=)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha "Tjejigt" :-P

Det blev skiitbra hjärtat =)

2010-11-15 @ 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0