Tillbax till verkligheten!!

2010-11-05 @ 10:39:49

Hallå världen!!!

Efter att ha suttit inne i 3 dagar utan att gå ut, utan att duscha, utan att klä mej o knappt ha gått utanför mitt pytterum känns de verkligen befriande att kunna andas ut och ta en dusch, raka benen o topsa öronen. Höhö..

Ja.. som ni vet skulle slutuppgiften i första kursen lämnas in igår. En grafisk profil för ett företag. Inte de lilla arbetet med andra ord. Visitkort, webbsida, logotyp, typsnitt, färg, grafiska symboler, brevpapper o kuvert, grafiska tillämpningar så som annonser o företags bilar. Mkt men kul. Dock för lite tid. Nöjd med arbetet men man kan ju alltid göra bättre.. alltid göra lite till.. om man bara haft mer tid, om man bara börjat lite tidigare.

Fotsatte med samma företag som innan men ändrade allt.. därför var de inte så lätt som man kanske kan tro. Men som sagt.. jag är rätt nöjd o de är himlans kul fast jag emellanåt vill slita mitt hår.

Hade inte tänkt sitta vid datorn nåt mer på några dagar efter detta maraton.. men vem kan hålla sig borta? Inte jag! ;P

Bebi igår: "Man märker att du har fullt upp, du har ju inte bloggat nåt på ett tag."

Ledig idag ska jag fortsätta ta hand om mej själv. Gå ut i friska luften, städa iordning alla mina papper... Fika med syster o bror på stan..

Fixa med de där gymkortet?

Sluta äta godis? (lovade bror imorse, lovade mej själv att försöka)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta äta godis? men det är ju fredag! :)

2010-11-05 @ 10:44:40
URL: http://feelthewayifeel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, det är sant. Tänk om jag också kunde vara stark när det gäller socker! Jag brukar annars tänka sånt som "det är ju fredag/lördag", "jag har jobbat jättemkt" osv. Duktig du är som försöker! :)

2010-11-05 @ 11:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0