ONSDAG..

2010-11-10 @ 11:30:23




MORRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

Min kurslitteratur går inte att få tag i förän om TVÅ veckor. O kursen började i måndags, ja ni kan ju själv lista ut då hur bra jag ligger till.

--

Bebi hjälpte mej att ringa runt till malmös olika bokhandlar imorse men som sagt, böckerna är skitsvåra att få tag i o ingen hade dem hemma. Buhuu.. beställde dem därför på internet o håller tummarna att de kommer så snabbt som möjligt.. men inom den närmsta veckan är nog för mkt att hoppas på. Fan.

Ledig från jobb är de därför inte så mkt jag kan göra.. så jag följde med bebi på en promenad till city då han skulle jobba passade jag på att ta en runda på stan.

Köpte:

på H&M
mascara (nytt märke, hoppas den är bra)
grå tröja med spets

på åhlens
ögonbrynspenna (haha ja den gick sönder i morse, efter att hunnit måla ETT ögonbryn. Snyggt!)

i ny affär
toaborste
fönsterputs
handtvål

på apoteket
hallux valgus-skydd (se bild)

Har typ legat i soffan sen jag kom hem. För jag fick såklart skoskav o ont i hela kroppen på hemvägen. (O inatt vakna jag tusen gånger av att min axel smärtade nåt så otroligt. Jävla kropp, nån som vill byta?) Men nu får jag nog ta o sätta fart o försöka röja upp lite här hemma för snart slutar bebi jobba... wiihii. Filmmys när han kommer hem, i like ♥

Såg en film igår, minns inte vad den hette, inte lönt då den inte var spec bra. Hahah.. hoppas dagens är bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0