Down / Hallux valgus

2010-11-02 @ 18:39:32

Med bussen eller ej?
Hinner jag?
Mår du bra?

Nej, nej, nej.. =/

Uhh är helt slut i skallen. Suttit o jobbat vid datorn hela dagen o sen så hänger hela programmet sej o woops, så är ALLT försvunnit. Damn... jag VET att man ska spara spara spara.. men ibland glömmer man det ändå... FAN. Var långt ifrån klar o kanske var inget bra, men jag hade ju grunden, jag hade ju färgerna jag ville ha. Suck.

Har ingen motivation heller när jag är orolig över dej..

Så mkt att göra att jag inte vet var jag ska börja... stress stress stress.. munsår o magont.

O imorn ska jag ringa Dr för akuttid för min fot. Ringde i fredags men de hade ingen tid att ge mej (en vecka fram) så jag skulle ringa på akuttid på onsdag (imorn). Hah. Den passar inte in som akuttid. Har jag lixom haft ont i ett halvår kan jag väl ha ont i en vecka till.. ge mej en tid bara, men nä nu ska jag ist sno en akuttid från dem som kanske behöver den bättre. Jag har ONT, de är inte de.. men jag tror inte min Dr går med på en akuttid. Suck... är rädd för att de blir operation i slutändan o då kan jag ju inte jobba o andra sidan kan jag snart inte göra nåt annat heller om de fortsätter såhär. Fan.

För övrigt värker mitt knä fortfarande o min axel oxå..

"Du går som en gammal tant!"

Jo, tack jag vet.. de är fan skandal vad min kropp strejkar..

--

Uppdat:

Hallux Valgus

För de intresserade (hah) så ser min fot ungefär ut sådhär..



O på 1177 stod det bla..

"De flesta behöver ingen behandling eftersom det brukar räcka med att använda skor med gott om utrymme för foten."

JOmen hey, de kvittar vilka skor jag har.. så gör det ont. O jag har till o med ont utan.. Suck. Alltid alltid.. är de något.

Hallux valgus, please leave me alone!

Dock pratade hon på läkarmottagningen i fredags om att de även kunne vara gikt. O de kan man få om man dricker för mkt rödvin, sa hon. Hah.. jag dricker INTE nåt rödvin över huvudtaget!


Kommentarer
Postat av: Ida

Oh noes! Hoppas det ordnar till sig med din fot! Låter inte kul det där.. hoppas ingen operation behövs..



sv: Ja, alltså, han bor ju i Sthlm och det är bara 40 minuter med tåget men nu är han på jävla TURNÉ! Just nu i Tyskland. Kommer hem till Lucia. Måhhh.. Jag som alltid önskat mig en rockstar, jag får betala dyrt för det nu. Hahaha ♥

2010-11-02 @ 18:49:29
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0