Världens bästa pappa ♥

2010-11-15 @ 12:06:21
Ringde pappa, har världens bästa pappa.. (som jag inte ens firade igår. För jag var här o han var inte så långt ifrån, men han jobbade... hela dagen o sen körde han hem.. sent på kvällen). Men som sagt, jag ringde pappa, världens bästa pappa o bad honom ta med mina krukor jag har hemma hos dem.. mina vita fina krukor som bara står i deras garage. Tänkte att de kanske passat här.. att de vatt fina i bebis kök. Att de kanske fått mej att känna mej lite mer hemma (jag känner mej hemma.. bebi är den bästa.. men ja.. de är ju hans grejer, hans lägenhet).   Lite mer ombonat... jag får om jag vill.. ändra om lite.. men de får inte bli tjejigt... bebi är väl rädd för att killarna ska tycka han bor i ett tjejhem. Men de är inte de jag vill.. jag vill bara göra det till mer hem. Han har det jättefint. Men ni vet killar.. han har inte en endaste levande växt.

Så nu kommer pappa innan jobb o lämnar mina två krukor.. för han är så himlans go. Jag menade inte alls att han behövde köra hit. Jag kunne kommit till hans jobb o hämtat.. men de är väl tunga sa han.. ja sa jag.. då kommer jag sa han. Så snäll.. o jag som bara ringde till honom igår.. inte ens en kram fick han. Men de ska han få idag. Min kära pappa som inte alls önska sig något mer än en teckning igår.. för de är ju så de ska vara.. barnen ska rita teckningar o ge till sina mammor o pappor, för de är dem de älskar mest o de är de finaste de kan göra, de mest personliga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0