Värt att sluta.. o öka tempot, fetto!!

2010-11-16 @ 19:33:42


Hittade en jättefin kjol på H&M idag. Så jävla värt att sluta med godis för att få plats i den. Jag ska..

Kapade ben för att jag provade med jeansen nerdragna så jag har klippt bort dem o kjolen är helsvart, prickarna är smutset på spegeln i provrummet. Satt faktiskt jättebra. Bara det att de va lite svårt att sitta ner i den.. därför slutar jag lätt att käka i några dagar. Hah, ja som om de bara va de som skulle löst allt.. har typ inte råd med den, inte nu...

Kankse sen?

Har iaf rört på mej rejält idag. Inte bara gått långt utan gått jävligt snabbt oxå. Malmö kan ju lätt vara lite läskigt när det är mörkt.. därför typ halvsprang jag.. nästan.

O hon skulle aldrig berättat de där för mej, om rösten i hennes huvud. För nu har jag hennes som bara ekar där inne.. - ÖKA TEMPOT FETTO!!!

Men det var kanske på tiden?

Kommentarer
Postat av: Dennis

what voice?

2010-11-16 @ 19:56:37
Postat av: Caroline

Tack så mycket :)

2010-11-17 @ 08:17:43
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0