Yrhuvud

2010-11-24 @ 15:17:25


Ska ut o ta mej en promenad till apoteket tänkte jag. Men undrar lite när det räknas som eftermiddag? Bokstavligt talat är det väl efter 12. Men jag tror inte de menade de när de igår sa att mitt resept kommer vara tillgängligt imorgon eftermiddag, alltså idag. Lixom med min yrsel vill jag helst inte ta några risker. Springa fram o tillbax. De räckte med den lilla promenaden igår för att känna obehag. Kanske kommer även huvudvärken från den uteblivna medicinen.. dont know.. bara att jag är ledsen att det märks så tydligt att jag inte tagit den. Ska man lixom aldrig klara sig utan? Damn damn damn.. jag är verkligen låg idag.

Hah o när inte ens snön gör de ljust ute, vad ska man då ha den till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0