Kanske imorn, inte idag..

2010-10-14 @ 18:08:23
Promenad blev de iaf idag, o de är typ de enda..

Tog en runda ner till Segevångs badet, var inte framme vid grindarna.. men jag gick vägen vi körde med bilen för över 10 år sedan då träningen låg på elitnivå. Hahaha.. o nu nöjer jag mej med en promenad, för att hålla igång. De är fan illa. Eller jag övertalar mej själv att de är bra, en promenad, bättre än inget, o de är de iofs. Men snacka om att jag måste ha chockat min kropp med denna tvärvändning, från elitidrottare till soffpotatis. Fan inte konstigt jag mår som jag mår egentligen. De är ju helt uppenbart att de är FEL!

När när när NÄR ska jag ta mej i kragen o börja träna upp konditionen igen, NÄR?!?!

Vin igår, cola idag.. hur fan kan man då fråga sig var alla valkar kommer ifrån?

Snälla någon, hjälp mej, tvinga mej, hota mej, dra mej från soffan till joggingspåret, please!!! För jag klarar de visst inte själv.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vi skulle kunna springa tillsammans någon dag :-) Vore roligt!

2010-10-14 @ 20:10:20
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Elin Carlsson

vännen!! hoppas solen har strålat på dig oxå nu dessa dagarna! om inte skickar jag några solstrålar till dig som jag hoppas ger dig energi och motivation! kämpa en dag kommer din vilja och motivation tbk!! :D :D :D :D :D Kramar

2010-10-14 @ 20:21:46
URL: http://plingiblicken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0