Överallt utan undantag!

2010-10-22 @ 20:53:34


pic. me (för några år sedan)

JAG HAR EN PLAN!
en plan som ska bli mer än bara ord
en plan som ska bli verklighet..
med ett stöd från bebi
jag ska nämligen köpa ett gymkort
på samma gym som honom
som finns både i trelle o malmö
(som finns överallt utan undantag)
vi ska träna tillsammans
peppa varandra
o börja på beach2011 redan nu
vi ska bli grymt snygga
o må grymt bra

Tack C,
för vårt samtal på jobb
fick mej verkligen pepp
jag ska verkligen klara det denna gången
för jag förtjänar att må bra
jag ska börja lyssna på kroppen
som just nu känns som
en fet 90-årings
gaaah, men som sagt..
jag har en plan
o jag är pepp!!

.. o denna gången ska de hålla!

TVÅ är bättre än EN?


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha där ser man vad som kan åstakommas när vi städar bilen tillsammans eller ja du flyttar den jag städar.

2010-10-22 @ 22:08:08
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Sv: Ingen fara, trevligt med sällskap där ute :-)



Alltid kul när man kan inspirera någon till något positivt, alltid lika roligt! Och som jag sa är de jätte viktigt att lyssna på kroppen, den talar till dig mer än du tror. Perfekt med de gymkortet med att de finns både här och där, att man inte är låst att de bara finns just där eller här.

2010-10-23 @ 09:45:46
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0