Promenad i parken

2010-10-02 @ 18:16:59
Tog en promenad efter tårtbiten medans bebi stannade hemma för att kolla fotboll. "Du måste förstå (vänja dig vid) att lördagar alltid kommer handla om fotboll." Ingen fara för min del, jag kan lätt underhålla mig själv. Allt måste man ju inte göra tillsammans.

Promenaderna klarar jag lätt själv, i min egen takt + stoppen för att ta bilder med kameran. Visst är de roligt med sällskap men jag blir lätt stressad när andra helatiden skyndar på o blir otåliga av mina "kamera pauser".

De är ju inte bara på våren när allt slår ut o blommar i färg som naturen är vacker, även hösten har ju sin charm med alla dess färger jag nämt innan. Visst är de lite sorgligt att träden tappar sina blad o blir kala, men visst är de samtidigt mysigt att gå o sparka i lövhögarna så att de prasslar o faller ner igen. Kastanjeträden dock är mest bara jobbiga när de fäller sina kastanjer med sitt läskiga hölje av taggar. Jobbigt att zickzacka mellan högarna med dessa farliga "kulor" o tänk att dessutom få en sån där taggig sak i skallen. Har aldrig fått o vill inte få för borde de inte göra ont? Jag var iaf lätt skakis när jag gick kastanjegatan fram. Annars var de en himlans härlig höstpromenad. ♥


pic. me

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tittar knappt på tv men ändå är lindex reklamen VARJE gång man sätter igång tvn. Men texten är så bra att jag inte kan sluta lyssna =)

2010-10-03 @ 11:41:45
URL: http://themis.blogg.se/
Postat av: Ida

Jättefina bilder Lajl ; D

2010-10-07 @ 14:53:26
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0