See me, feel me, hear me, love me, touch me

2010-10-03 @ 13:37:49

Planerna är ändrade.. ska ner o hänga lite på entre idag igen.. haha.. syrran fyller ju år idag (liksom zaltan o isacsson, GRATTIS!!) o jag har inte köpt nån present. Dessutom är de en del saker jag behöver fast bara nödvändigtheter så som linsvätska, shampoo o annat  smått o gott.

Vill ha, vill ha, vill ha så mkt nya höstkläder.. men jag måste låta bli. Dock har jag kommit på att jag faktiskt behöver en ny vinterjacka.. för smart som jag är har jag ju lämnat in alla mina vinterkläder på magasineringen o därmed kommer jag inte åt dem, damn damn damn.. var ju inte meningen jag skulle vara "bostadslös" så länge som till hösten/vintern.. allt skulle ju lösa sig till efter sommaren när jag börja skolan igen.. men så blev de ju som de blev... distanskurs o halvtidsjobb..

Hah nostalgi på Jay-Jay Johansons Automatic Lover i mina högtalare.

See me, feel me, hear me, love me, touch me.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0