Urusel morgon med tårar o regn

2010-10-27 @ 13:29:56


pic. weheartit

Vill bara dra täcket över huvudet, men nu gäller det att plugga fram till kl 16 då skjuts kommer o kör ner mej till bebis jobb innan jag åker hem til trelle för att sedan jobba imorn. Vill inte, inte efter allt de här.. men pegnarna behövs o imorn är jag tillbax hos bebi igen. O då ska vi dricka vin o fira helgen, en dag för tidigt men va fan är man ledig på fredag så är man ♥

Musik: Jakob Hellman - Du är allt jag vill ha

Natten är vacker och månen är full,
och du är som natten och jag är som månen
och du är som jag.
Du är allt jag vill ha.
Håll dej intill mej
jag vill inte hellre
va' i nå'n annans hand.
Säj vad du vill, det är många kvar
att tappa bort dej ibland.
Alla går långsamt,
gift dej med mej,
eller pröva och säj det själv.
Känn hur det låter,
man kan inte se klart
längre än ikväll.
Ja, säj vad du tror att du tänker imorgon,
Men jag vet att du antingen går eller blir kvar
och som jag sa,
du är allt jag vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0