Löpning!

2010-09-01 @ 11:48:22
Kan nog inte vara bra med så mkt kaffe. Magen kommer ta stryk förr eller senare, i know it, samtidigt som jag behöver det för peppens skull, för att jag ska orka.

Förra årets skola gjorde mej fet (gnäll inte på mitt ordval, för de är iaf så de känns med mina plus-kilo). Denna gången är de dock andra bullar som gäller. Minst en promenad per dag. Igår blev de två med inslag av löpning när paps o jag kom på att vi kanske inte låst dörren till huset. Löpning hem för att inse att vi gjort de, låst, kommer paps med kommentaren, att vi kanske skulle börja jogga/springa ist för promenera om dagarna, för nu hade han ju sett att jag iaf kunne. Hah. I nödläge kan man ju allt. Men vi får se.. förutom mina fötter, knä o min andning så hade jag mer än gärna velat. För att komma iform, bli pigg o må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0