Stilrent

2010-09-17 @ 13:24:47

Jodå nu har jag suttit minst 1½ timme o klurat på loggotyperna. Svårt ibörjan för att jag fastna för rockstjärna o tandläkare. Men ist för att sitta fast är de ju bara att prova på nåt annat. O de funka. Gjort en logga till en låssmed o den är hur enkel som helst men jag gillar den. Provat massa andra allternativ men precis som förra uppgiften, ju mer jag jobbar o lägger till, ju kladdigare blir de. Jag vill ha de stilrent. Men räknas de då som om jag inte lagt ner nån tid på de.. om jag väljer min första o enkla?!? Jag vet inte.. får bara presentationsångest av allt.. hahha.. innebär de då att jag borde lägga ner hela skiten, för att slippa ångesten? Eller är de så man ska göra.. pilla pilla o pilla o nästintill aldrig bli nöjd? Fast säger jag inte emot mej själv då när jag påstår att jag är nöjd med första allternativet? Måååh, dont know... jobba jobba jobba..

Kommentarer
Postat av: maria

Det handlar väl inte om hur loång tid man lägger ner? Får man det bra från början så kan det ju inte hjälpas. Sen kan man ju alltid fortsätta att spåna ifall man kommer på nåt bättre.

2010-09-18 @ 10:49:03
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0