Typ (tyg)skor

2010-09-08 @ 00:49:02

Hoh, jag är fan vaken på övertid. Längesedan jag kunne hålla mig vaken såhär länge. Iaf utan att ha sovit nåt på dagen. Men de har jag inte.. inte idag. För idag har jag bara pluggat o sen hängt på stan med favvis o sen läst i min helt okejiga bok.

Sa jag förresten att jag handlade ett par skor? Gjorde jag iaf, på H&M. Ett par svarta tygskor. I conversemodell. Hah mamma höll på att svimma..

- MAN KÖPER INTE TYGSKOR NU!
- Men jag har ju inga svarta
- Var är dina andra då?
- Där nere, men de är ju sönder har jag sagt
- Var är dem?
- Där nere
- Var?!?!? Om de är sönder.. var är de då?
- Åhhh..
- SLÄNG DEM!! NU!!!
- Åhh..

La även undan ett par stövlar/boots på scorett till imorn.. snygga, men dyra! Nån som vill sponsra?!?


Kommentarer
Postat av: Ida

HM har vita tygskor som jag kikat på, för 99.. men har inte köpt dem. Typ sailor/ballerina? Men nu känns det som om det är off season ändå snart ^^



Hittar du nån som vill sponsra dina skor, kan du skicka honom/henne till mig sen då? Jag har också spanat in ett par boots/stövletter jag vill ha, säkert i crap-kvalitet. SkoKanonen, 399:- ^^

2010-09-08 @ 00:50:50
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0