Lägenheten del 11

2011-04-05 @ 22:36:23


Nymålade bordet fast i skittehallen. Hur tänkte jag här lixom? Hur många gånger sa inte bebi till mej att mecka ihop benen inne i arbetsrummet? Jag lyssna, jag hörde.. men glömde o montera dem ist i vardagsrummet. Första dörröppningen gick bra, gick precis, men gick.. svängde o vred.. in i skittehallen o det tog stopp. 

Gaah.. ja det kanske är en dålig vinkling på bilden.. men jag HAR vridit o vänt på bordet, backat o svängt men de gick inte alls. Alldeles för snävt.

O som jag kämpat med monteringen av benen.. som jag kämpat med muttrarna som fått färg på sej o nästan omöjligt klistrats ihop.. mina fingrar.. vilken pers.. o sen detta.. gaah.. varför denna tabbe?

Hahah.. Nycklarna igår o nu detta idag.. jag är verkligen inte mej själv.. mitt huvud har tydligen slutat att fungera. Kanske för att jag fortfarande är så trött men ändå sover mindre. Kämpar emot o är vaken.

Men iaf.. bordet fick stå där o skämmas.. i några timmar tills jag fick nog o skruva av benen o fick in det i rummet o skruva ihop det igen.

Såå nu är det på sin plats. Ett nymålat bord har lixom inte sin plats i skittehallen.. utan i mitt lovely arbetsrum som nu består av detta bord ihop med mitt förra skrivbord.

Imorn är jag ledig o då blir det en sväng till sjukhuset o sen till att fortsätta med allt här hemma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Oh, damn!

2011-04-07 @ 12:54:33
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lajl

Muhahah..

2011-04-08 @ 14:48:05
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0