Ohälsa på hög nivå

2011-04-30 @ 19:00:33
svullna ögon

Jag vet inte om ni förstår hur jobbigt de här med mina ögon är. Idag är de mer svullna än nånsin. La gurkskivor på ögonen imorse i hopp om att svullnaden skulle gå ner. Men icke! Satte ändå i linsena (har bara använt glasögon på sista tiden) för att kunna ha solglasögon på, på frukostfikan imorse. Dock håller det inte att gömma sej bakom ett par solbrillor inomhus. Har dessutom fått en jätte mörk ring under ena ögat. Suck.. de är ju inte bara de att jag ser för jävlig ut utan även att de gör så fruktansvärt ont o att hela ansiktet har svullnat upp.

Tackar som tusan att jag har fått en tid till Astma-sjuksköterskan på måndag. Har närmligen hört att det finns nån spruta man kan få.. sen finns det ju även betapred-tabletter. Hey varför inte ge mej ännu mer medicin.. ge mej hela apoteket när ni ändå är igång.. suck. För nu får det fan va slut på de här. Jag vill ju kunna njuta av våren som alla andra.

Valborg, ledig, o bjuden på massa olika håll.. men är tvungen att tacka nej för att ist sitta inne/ensam hemma o klia sönder mina ögon o hosta min hals blodig, de tackar jag som fan för lixom.. jag vill ju inte alls roa mej när jag nu när jag behöver det som mest.. inte alls.. fuck.

Jag vet att jag gnäller.. men de här är ju bara en liten del av all skit just nu. En liten droppe i en äckligt förpestad sörja =/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0