kli-pi

2011-04-28 @ 22:04:07



Märkligt... hur jag, som liten angav björken som det finaste trädet

Björken som idag får mina ögon rödsprängda o rinnande. Så i den grad att folk ryggar tillbax. Tack för de lixom, kli kli..

--

Idag var det jobb med röda ögon o sen en sväng inom till morfar med kim, joel o emy. Efter det gick jag hem till pappa, hämta tvätt o lite annat jag ännu inte fått hem till lägenheten, fick skjuts hem, lämna av.. o gick till stan

köpte lite till lägenheten
- vit hög vas
- två vita höga ljusstakar
o lite till mej själv
- blå chinos
- hårfärg
- låga strumpor

sen blev det
- vem vet mest
- kyckling
- musik

det gäller lixom att unna sej själv så gott det går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0