1,5kg x 2

2011-08-21 @ 21:55:36

Kräftkalas hos Ds mor idag. Gott. Fast som jag brukar säga om kräftor.. för mkt bry för så lite mat. Hah. Men det var mys o det fanns även räkor (mkt lättare o skala) o paj, rostemackor, sallad o annat gott. Kaffe o kladdkaka till efterrätt. Helt okej när jag endast druckit en shake o gått två promenader i övrigt.



Ja D o jag gick på stan en sväng. Köpte bara nödvändiga saker. Typ.

- batteri (till fjärren o brandvarnaren)
- glödlampa (till lillehallen innan toan)
- mascara (kanske blir ögonen bättre med annan mascara)
- eget skip-bo (besatt eller vad)
- kakfatet (vill man ha så är det nödvändigt)
- vikter att sätta på anklar/handleder


Invigde vikterna. Satter dom runt handlederna o promenerade i en timme. Trodde de skulle kännas mer i armarna men de kändes verkligen i magen o ryggen. Kändes himla skönt o är därför väldigt nöjd, fast de var väldigt stora o klumpiga.

Är helt slut nu. Ligger redan i sängen. Jobb imorn o jag hoppas verkligen huvudvärken gått över till dess. Förstår inte. Brukar aldrig ha sådan här huvudvärk i flera dagar. Nästan hela veckan. Vad är det för fel? Regnar ute gör det oxå.. efter en hel dag med sol. Hoppas även regnet slutat upp till imorn. jobb som sagt..

GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0