Makeover

2011-08-03 @ 12:36:33


Som jag skrev på fb-statusen:

Trivs du inte i dina kläder är det bara att klippa till dem så de blir bra. Idag har jag leggings som jag klippt av till "cykelbyxor" o en gammal klänning jag gjort om.. så mkt bättre efter min makeover. Woho!! (sy behöver man inte.. om man är lat som jag..de kan va fint ändå.. muhaha.)

Klänningen har jag gjort om ett en tuböverdel då jag inte gillade hur den satt innan när det var band att knyta runt nacken o den var väääldigt urringad. Blir ju dessutom så fult med solmärken, bättre att bli jämt brun om axlar o rygg (=tub) ;)

"Cykelbyxorna" syns inte men har jag för att inte känna mej naken o behöva visa rumpan om klänningen nu skulle blåsa upp eller jag skulle cykla på nåt konstigt sätt.

På tal om cykla så blev det en cykeltur till Smyge igår.. mer om den i nästa inlägg.. för nu ska jag ut i solen, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0