Mer än yta

2011-08-24 @ 09:58:58

en liten tanke
ett litet försvar
en liten rättelse
det finns många sett att se det på
men jag vill bara få det sagt
med tanke på en kommentar
som känts orättvis
om att jag bara skulle bry mej om yta
det känns fel
om man vet vad jag jobbar med
o känner mej
så hoppas jag att ni ser så mkt mer
känner så mkt mer
för jag bryr mej
jobbar med människor
för jag vill hjälpa
klagar på mitt jobb ibland
för att tiden inte räcker till
för att det stressar sönder mig
men annars vill jag förändra
finnas.. kunna hjälpa..
men tystnadsplikten gör att inget av detta speglas här
även utanför jobbet
det som handlar om andra
som ändå påverkar mej
skrivs bara så att jag inte "hänger" ut någon annan
det här är egentligen en självklarhet
men jag ville ändå säga
för att påminna
att det absolut inte bara är yta
o saker som kan köpas för pengar
jag bryr mej om


Kommentarer
Postat av: Ida

sv; Jag är så rädd att det ska bli mer. Mer än de där veckorna. Och sist han åkte iväg var vi inte ens tillsammans ännu, då hade vi bara setts tre gånger, så det kommer bli så mycket svårare den här gången... men samtidigt VET jag ju att han är iväg och gör något som han älskar, så klart jag vill att han ska göra det också... men det är tiden, den långa jävla långsamma tiden... uh.



Jag känner inte dig, mer än internet-känner, men jag skulle aldrig se dig som ytlig... just so you know ♥

2011-08-24 @ 18:21:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0