Står ut lite till..

2011-08-27 @ 22:43:56


Bakom träden gömmer sej karusellerna
Genom väggarna tränger musiken
O mellan glasen dansar ljudvågorna..

Men det gick
att somna igår
o jag hoppas på det samma
inatt

Har varit hemma hos syster ikväll
käkade kykling/kyckling/sallad
tittade på tv o läste tidningar
förvånad att jag fortfarande är vaken
för jobbet idag var inget att leka med
stress stress stress..
fullt ös redan från början
först ut, sist in..
men alla är så snälla ♥

på nåt sätt känner jag mej starkare o piggare i kroppen
vilket känns himlans skönt
jag tror vikterna gör sitt
så jävla najs.. att vara tillbax!





Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt diffus bild... : ) Godnatt!

2011-08-29 @ 00:29:14
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0