Precis ett sånt där..

2011-08-10 @ 11:54:45

Vill ha ett sånt där vitt gammalt skåp i mitt sovrum... åååh ge mej!




Vit inredning... ni måste ju se själv.. hur jävla snyggt det är!!

Alla bilder är från SkönaHems hemsida.. där jag just nu hänger för att drömma mej bort. För här hemma går det ju i snigelfart allting. Men jag ska inte klaga.. jag har folk som hjälper mej.. bara de att de har så mkt annat att göra.. innan. Paps har jobbat hela veckan o ska jobba över imorn.. så på fredag blir det av att sovrumsgardinerna kommer upp.. hoppas jag.. om inget annat dyker upp.

Förresten så vill jag ha en vit spetsduk.. var får man tag på sånna?

Fast smartast hade varit att skaffa ett matbord först förstås, hahah!

Träffade Lotta på stan.. o vi snacka loppisar. Hon sa att idrottsloppisar var bäst. Där kunne man fynda massor. Men var finns dessa idrottsloppisar o när? TIPSA!! (i skåne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0