Tips och svar!

2011-08-15 @ 16:17:04
sängkappor från ellos.com

Anonym:
Hej! Va har du köpt den snygga sängkappan? Du har bra smak förresten när det gäller inredning. Mer sånt :)

Lajl svarar:
Tack! Sängkappan jag har är köppt på ellos.com och finns för både enkel- och dubbelsäng. Finns även i olika färger och den är 40 cm lång.

Då min säng har rätt långa ben och är hög i sig räcker inte 40cm ner till golvet vilket jag vill ha. Kollade därför runt på olika alternativ (de flesta är 40-45cm) men fann denna bäst då man fäster med band över madrassen och kan på så sätt låta den sitta längre ner på sidanav madrassen, vilket jag har gjort. Använder mej sedan av ett dra-på-lakan från IKEA som jag låter gå ner över madrassens sida och på så sätt syns inte mitt lilla "trick" ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skulle också vilja ha en sängkappa, men med ite mindre tyg, eller vad man ska säga? Den där blir lixom lite för volangig för min smak. Även mfast jag tycker att dem är skitsnygg, i rätt sällskap. I ditt sovrum är den killer gorgeous! Undrar om det finns några som är ltie mindre vågiga.. typ.. ^^



sv: Den vita hyllan har jag tidigare haft i hallen ståendes, som ett skoskåp. Men en natt fick jag för mig att jag ville testa ha den här inne, så nu står den här. Var väl typ en månad sen eller nåt^.. ^^ Klart vi har likadant, det har vi ju alltid! Hahaha! ; D



Och omdet där andra... livet... man vet ju aldrig. Man vill försöka och försöka, inte ge upp för tidigt.. men inte heller stanna kvar för länge i något som aldrig går framåt. I know. Det suger och det finns INGA svar. Allt man kan göra är att göra såsom hjärtat säger, men fan, det kanske inte är så självklart det heller. Vad hjärtat säger.



Jag önskar så innerligt att du ska få vara lycklig! Jag själv har trott så länge att allt varit omöjligt, har varit i ett lååååångt distansförhållande som inte gick framåt, varit utan jobb och utan pengar like forever.. och nu helt plötsligt har allt typ lossnat. Jag är så jävla glad. Trodde inte på NÅGON som sa att det "en dag" skulle bli bättre. Men tji fick jag...



Visst finns det saker som fortfarande suger men det känns lättare att jobba med dem, när andra saker funkar så bra. Du får hämta kraft hos vänner och personer du tycker om, i din fina fina lägenhet! Gör saker som är kul och stanna INTE hemma p.g.a din kropp! Det är ett jävla svart tänk som man framkallar själv. Finns det någon du kan prata med om tankarna kring ditt ex och sådär? Det är så himla skönt att bara bollplanka med nån ibland...

2011-08-15 @ 19:36:41
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Vilken snygg sängkappa!

2011-08-15 @ 19:45:39
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2011-08-15 @ 20:10:11
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: Ida

Det är verkligen supermysigt! Och allt hembakt, hon är så himla duktig : )

2011-08-15 @ 20:30:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack som fan! =)

2011-08-16 @ 08:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0