Äntligen!

2011-08-30 @ 22:34:50
Ikväll hittade jag min inspirationskälla. Ramlade in på en vältränad tjejs blogg. En tjej jag kan känna igen mej i. En tjej lik mej när jag var bra. En tjej jag vill bli lika duktig som. Så nu har jag hittat inspirationen o nu är det bara att sätta igång... på riktigt. Imorn fyller jag mitt kylskåp med nyttigheter, sallad, lax, keso osv.

Vi som tänkt fira lill-lördag (fredag) imorn med vår kycklingmeny. Kyckling är bra.. men jag kommer inte gå med på pommes o aiolisås. O till efterrätt får det bli fruktsallad eller nåt åt det hållet.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vill du dela med dig av inspirationsbloggen? Hade varit kul att kolla in den. Jag behöver nämligen oxå inspiration alá nyttigheter.

2011-08-31 @ 08:03:59
Postat av: Anonym

Hej

Skulle också vilja veta vilken blogg du inspireras av.... kram

2011-09-06 @ 09:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0