Dagens utflykt: Strandhäng på ostkusten

2011-08-04 @ 22:00:06

Redo i bilen.. färden har börjat!


Himlans bra med gps i mobilen. Men att man sedan följer vägen är ju en annan sak. Vi tog kuststräckan hela vägen =P


Tuff bil o solbrända gubbar i Simrishams hamn. Träffade även en väldigt trevlig dam som vi frågade om vägen. Hon berättade glatt hur vi skulle köra o önskade oss en trevlig dag. Sånt där blir man ju bara så himlans glad av =)


Framme o på väg till något vackert!


Fullt med packning. Filtar, handdukar, stolar, kuddar, mat o tidningar.


Frukost




Jodå, jag bada.. till o med mer än det här. Yes årets första dopp, tog jag i augusti, haha. Stora vågor o underbart ♥



Platsen är Stenshuvud mellan Simrishamn o Kivk. Helt underbar miljö.. går inte ens att göra den rättvis med dessa bilder. Ljuvligt. Solen sken o bruna blev vi. Så nu sitter jag här med solfrossa o bara vill krypa ner i sängen. Helt slut. Bilturen tog lixom 2 timmar dit o 2 hem. Lätt värt det.. hade dock hängt här mer om det varit närmre.

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Det där stället känner jag igen, hihi.

Sv: Vad kula tt ni åkte till Stenshuvud med tanke på att det verkar ha varit en bit för er att köra men jag hoppas ni inte blev besvikna?! :)

2011-08-05 @ 14:54:35
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Ida

Fan vilka fina bilder! ♥

2011-08-11 @ 23:13:31
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Emma

Kikar in, hittade hit via Helenas blogg :)

Riktigt härliga sommarbilder!

2011-08-12 @ 07:23:07
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0