Negativt, positivt?

2011-08-06 @ 09:57:51

Dags att vakna nu efter mer än 24 timmars sömn (med undantag för vissa vakenpauser). Ont i kroppen o snurr i huvudet. Äckliga mardrömmar.. solsting? Chockade antagligen kroppen väldigt hårt med en heldag på stranden + ett dopp i havet. Har ju lixom inte hänt de senaste åren.

Gaaah.

Blev lixom två återbud igår. Hårt hårt hårt. Jag som ville så.. både hänga på rock klubb o grilla med min bästa vän. Varför ska lixom sånt hända på samma dag? O varför ska kroppen just strejka när de väl händer saker?

Jaja.. nu är det som sagt dags att vakna. Fortfarande seg. Men mår ändå liiite bättre. Dags att färga håret o träffa syster o kusin för fika.


s e n a r e :

Måååååh... varför varför kan jag inte lära mej? Varför efter nästan 10 år av hårfärgning så slarvar jag ändå alltid på samma sätt geneom att färga både pannna o öron oxå?!?!?!?

Stuped stuped stuped me..

Ser ju inte klokt ut..


E n   a n n a n   s a k . .

Hahhaha jag tror jag dör... när jag skulle handla triss här om dagen... hahha.. så sjukt.. men iaf.. skulle handla triss. När hon i kassan bara glodde på mej o jag sa: WHAT!? O hon bara: försöker se hur gammal du är.. om du är över 18... Muahhahhahha... Jag? Under 18? Jag? Mer än 10 år yngre.. muhahhahaha... Måste vara mina runda kinder som gör att jag ser så ung ut.. muhahha... Positivt eller negativt, i dont know..!!! Hahha.. jag tror jag dör..


Kommentarer
Postat av: favvismaria

Du ser ut som en fjortis, Linda! :) Hihi...

Vann du?



Man borde kunna smörja pannan och öronen med lite vasselin innan färgning, så torkar man bara av sen?



Jag behöver slinga mitt hår. Är för snål. Min frissa vill ju aldrig palla sig hem från Thailandet! Morr! Du kanske kan hjälpa mig en dag? Tyckte det var lite besvärligt själv...

2011-08-06 @ 17:05:10
URL: http://www.favvis.blogspot.com
Postat av: Lajl

Nej jag vann dessutom inte heller, morr!!



Brukar smörja in runt hårfästet o öronen med den där efterbehandlingen.. men de hjälper ju inte. Vasselin vågar jag inte.. snacka om att mata finnarna. hahah.



Klart jag kan hjälpa dej, men jag lovar ju inte att jag är proffs ;)

2011-08-06 @ 17:18:05
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Nelly

Alltså...jag vet att det låter sjukt.. men det funkar jag lovar! Om du råkar kladda ner även huden med färg, så gnid aska från en cigarett över och wips så försvinner färgen. Ofräscht men fungerande!!

2011-08-08 @ 08:57:34
Postat av: Lajl

Oj det låter som sagt lite..... scary! Fast jag röker ju inte o då måste jag ju köpa cigaretter var gång jag köper hårfärg. hahha.



Nån gav mej rådet att gnida in färg om det blev över för att få bort färgen. Det låter oxå lite konstigt. ?!? Känns ju som om man färgar pannan ännu mer. ?!?



Förr klippte jag alltid lugg. Hahah.. bra för stunden men inte i längden om man nu vill ha lång lugg.



i-lands problem detta =) egentligen hade de ju vatt bäst att bara köra på mitt eget råttfärgade hår.. men ack så tråkigt!

2011-08-08 @ 09:17:36
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0