2a advent o alldeles för mycket fika

2011-12-04 @ 21:24:21


2a advent o en hög med is-snö på marken efter nattens hagelåska. Ja vädert är märkligt. Igår var det storm o regn. Inatt åska o hagel. Idag regn, blåst o sol. Man kan undra om vi fått nån typ av aprilväder i december?!

Annars? Jo det har varit jobb hela helgen. Precis som imorgon. Så nu sitter jag i sängen o ska snart stänga ner o lägga mej o läsa.

Igår hade jag förresten tantabesök, höhö. Mamma o hennes väninna var här på fika. Fick en ny stjärna att hänga i köksfönstret. Så att ha gått från att knappt ta nån adventsljusstakar/stjärnor har jag nu för få fönster för att få plats med allt. Hehe.

Fikade gott med tanterna o vänninnan ville flytta in. Ville flytta ifrån sitt hus till en lägenhet som min.. med stora ytor. Åhh.. blir så glad av alla som tycker jag har det så fint. Fick en annan fin kommentar senare av mitt kvällsbesök. "Denna lägenheten är verkligen underbar/vacker". O ja jag älskar den o hoppas att kunna inreda ännu mer o finare snart..

Imorn är det åter träning på vibe. Tack snälla för det... ska önska extra fettförbränning, för den senaste veckan har bestått av alldeles för mkt mat o fika.. vilket gör att jag snart rullar fram. Gaaah.. ångest på hög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0