Lyxbjudning o vatten i näsan

2011-12-12 @ 22:03:57


Att ha en karl i köket är lyx. Idag har jag blivit bjuden på middag o inte vilken middag som helst utan kycklingfile, mmmmm ♥.

Själv rotade jag i min jullåda o fick fram min luciaflicka. O lite annat mys. Hela vardagsrummet var lixom fyllt av tända ljus tillslut. ♥.

Har tänkt göra en julgran på väggen men har inte fått tid ännu. Får se om det blir av imorn efter jobb o träning. Om inte förkylningen har slagit ut mej ännu mer... just nu rinner lixom näsan som rinnande vatten. Bokstavligt. Snoret är inte gult eller grönt eller så. Det är genomskinligt o tunt som vatten. Det bara rinner. Rinn rinn.. skit jobbigt.. jag går lixom o droppar snor helatiden. Rinn, släpp, dropp.. dropp.. dropp.. snyter mej hela tiden, har tagit slut på två näsdukspaket o massor av annat papper. Snyt snyt.. men det hjälper inte.. det bara rinner o de enda som egentligen kan stoppa det är att sätta pappert på plats i näsan. Gaaah. Rinn rinn.. o jag kommer snart ha sår under näsan.

"Men du kan ju inte komma o smitta oss på jobb". Jaha.. men man kan väl inte vara hemma för lite snor i näsan heller? Eller? Okej att de börjar göra ont i skallen oxå.. eller att jag lixom haft ont i skallen i en vecka.. men de är typ inte förän idag näsan börjat rinna på detta sättet. O ringer man o sjukar sej då så tror ju folk att man har en fis på tvären o dessutom har jag inte råd att va hemma. Vill inte. Vill bara vara frisk. Är inte alls sjuk. Har bara fått lite "vatten" i näsan.. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: frida

ohh den där lilla skylten "god jul"har jag oxå, dock hängandes på en ljusstake:) grebbestad minne:)

2011-12-13 @ 17:28:33
Postat av: Ida

Testat den där nässprayen för rinnsnuva? Otrivin comp! Lite som redning för näsan ; ) (sa jag och lät som en försäljare...)

2011-12-14 @ 00:34:20
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0