Musiklektion hos paps

2011-12-22 @ 20:46:07




Är hemma hos mamma o pappa o myser. Käkat julskinka, druckit öl o spelat skip-bo med bror. 2-1 blev 2-2 o sluta 3-2 till mej, woohoo!!

Nu är det musiklektion med paps! Han spelar sina spotify-listor, tipsar o berättar!! Love it!! Ny musik o ny kunskap!! Lovar att dela med mej senare ikväll, imorn eller en annan dag.

Imorn blir det sista klappjaktsdagen med bror på stan.

Idag har jag sprungit omkring på stan i jakt på kläder till julafton. Men väldigt få kläder passar o sitter snyggt.. Dock har jag köpt en pennkjol o två olika toppar jag kan ha till. Hittade en annan kjol på Åhléns som jag gärna velat ha. Dock fanns den inte i min storlek i rätta färgen. Ja, hade så gärna velat ha den men att åka till Malmö imorn är väl inte direkt att tänka på :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0