High five för nystart!

2011-02-11 @ 17:13:22

Gaah, har ont i båda knäna idag, kanske för att jag sprang lite igår (på min promenad).. men i vilket fall som hade jag knäskyddet på på jobb idag o med de fick jag godkänt av bebi. Haha.

En annan sak var att en hel del av arbetskamraterna såg att jag klippt mej fast jag hade håret uppsatt. Nån sa till o med att hon gillade min hårfärg. Känns bra, känns bra med förändring. Nu till våren o allt.

O när jag nu gick tillbax två år i bloggen (feb -09) fick jag pepp av min nystart då. Jag minns känslan o jag vill fånga den igen. Funderar allvarligt på att ta kontakt med bollplanket igen. Mådde verkligen bra då. O känner att jag behöver en kick av dem. Att kanske en liten kick hjälper för att nå dit jag vill. I hope so..

The Last Goodnight - Stay beautiful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0